![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
Hifonics ZSB8.3C komplett BMW első szett
A ZEUS ZSB sorozatával a HiFonics első alkalommal kínál járműspecifikus
hangszórókat a BMW/Mini számára. A ZEUS ZSB sorozat különleges fénypontjai közé
tartoznak az igényesen gyártott mélynyomók. Míg a hagyományos mélysugárzók
gyakran olcsó, de nehéz és hatástalan ferritmágnesekkel vannak felszerelve, a
könnyű ZSB8W modellek modern és nagy hatékonyságú neodímium mágnesekkel
nyűgöznek le. Ez a fajta meghajtás a nagyméretű, 50 mm-es hangtekercsekkel és a
méretstabil üvegszálas kúpokkal kombinálva erőteljes és éles basszust biztosít!
Neodímium mágneseket használnak a méretre szabott 10 cm-es hangszórókban is.
Ezek szintén könnyűek és hatékonyak, és alacsony beépítési mélységgel
rendelkeznek. A teljes tartományú hangsugárzókat finoman húzódó szövet neodímium
magaslépők egészítik ki. Minden járműspecifikus adaptert, kábelt és szerelési
tartozékot mellékeltek, így a plug+play telepítés sokkal egyszerűbbé
válik. Műszaki adatok hangszóró 10 cm-es (4")
2 utas komponens rendszer 60 W/RMS, 120
W/MAX Impedancia 4 ? Frekvenciatartomány 75 -
22000 Hz Porszórt bevonatú papírkúp Integrált
keresztváltó 25 mm-es szövet neodímium
tweeter Plug+Play
csatlakozás MÉLYSUGÁRZÓK: 20 cm-es (8?)
mélynyomók ??(pár) 180W/RMS,
300W/MAX Impedancia 4? Frekvencia tartomány 30
- 300 Hz 50 mm-es (2") hangtekercs üvegszálas
membrán Neodímium mágneses meghajtó Plug+Play
kapcsolat CAR&HIFI teszt: Hifonics goes BMW - az
univerzálisan beépíthető hangszórósorozat mellett a Hifonics mostantól
járműspecifikus hangszórószettet is kínál. A ZSB8.3C-t
teszteltük. Hifonics sokáig vonakodott belépni aa járműspecifikus
hangszórók piacára. De most, az első BMW rendszerrel úgy tűnik, megtört
a jég, és a BMW még sok minden más is jönni fog. A ZSB8.3C egy komplett szett az
elejére, ami azt jelenti, hogy tartalmazza az ajtórendszert és az ülés
alatti mélysugárzókat. Mindkettő külön-külön is kapható, például ha a hátsót is
szeretné fejleszteni. vagy ha csak a basszust szeretné
feldobni. A szett körülbelül 500 euróba kerül, és és ezért semmiképpen
sem a drága oldalon van. Ez egyáltalán nem probléma, ha 700 eurót fektetünk be
egy ajtókészletbe és egy mélynyomóba. A BMW utólagos felszerelései
amúgy sem lesznek igazán olcsók A mélysugárzók
felépítése. Amikor a BMW előállt a az ülés alatti hangszórókkal,
amelyek rezonanciája a küszöbig terjed, az iparnak volt egy
trükkös problémát kellett megoldani. Egyszerűen egyetlen mélysugárzó
sem fért bele. BMW-k utólagos felszereléséhez készült új
kialakítás. A szokásos megközelítés, miszerint veszünk egy szabványos méretű
kosarat, és beletesszük a meghajtót. a meghajtó belsejébe, nem működik
- túl nagy a beépítési mélység. Ezért más megközelítést alkalmaznak, és a
meghajtóegységet a kúp elejére helyezik át. A mélysugárzó alján csak a és egy
kellően lapos membránnal az eredmény egy alváz hangszóró, amelynek
beépítési mélysége mindössze néhány centiméter. A Hifonics esetében ez
31 milliméter, plusz a membrán löket. Az elülső meghajtó a következőkből
áll egy hangtekercsformából, amely a "rossz" oldalról van a membránba
ragasztva. A hangtekercset természetesen mágneses mezőnek kell
körülvennie, mint mindig. Erre a célra a membrán elején van egy második
kosár. Egy második kosár, amely a mágnesrendszert tartja. A
hangtekercset egy acél edény veszi körül és biztosítja a külső mágneses
pólust, a neodímium mágnes a póluslemezzel együtt helyezkedik el A
neodímium mágnes a póluslemezzel a hangtekercs belsejében helyezkedik el, így
hozza létre a szükséges radiális mágneses mezőt, amely áram esetén mozgatja a
hangtekercset. A Hifonics mélysugárzó egy stabil, légmentesen záródó,
gyantával ragasztott üvegszálas szövetből készült stabil membránnal
dolgozik. Légmentes kompozit. A két kisebb hangsugárzó esetében is
figyelni kell a BMW-ben uralkodó körülményekre. A 10 centiméteres
középsugárzónak pontosan kell illeszkednie az ajtók eredeti beépítési helyére.
Mivel több kissé eltérő, a ZSB8.3C olyan adapterlemezeket tartalmaz, amelyek
lehetővé teszik a amelyekkel a 10-es sorozat minden körülményhez
igazítható. A csatlakoztatás plug&play a BMW dugókkal. A
középsugárzó terminálján két aljzat található. Az első érintkezik a Az
első a jármű kábelkötegével érintkezik, és a hangszórókat látja el, míg a
második a magassugárzó csatlakoztatására szolgál. Az ajtóban csak korlátozott
hely van a középsugárzó számára, ezért ez is neodímium meghajtóval van
felszerelve. Ez a 25 milliméteres hangtekercsnek vastag ferritgyűrű nélkül is
elegendő teljesítményt biztosít. A kis bónusz membrán papírból
készült. Az előlapon ásványi bevonat található, amely a rezonancia
csillapítására szolgál. A ZSB8.3C-ben a magassugárzó az egyetlen
hangszóró, amely frekvenciaváltót kapott. Ez a és zsugorcsővel van védve. Egy
kis kondenzátor szűri ki az alacsony frekvenciákat, és két ellenállás biztosítja
a megfelelő szintet. Egy kábelhurok áthidalja a második ellenállást és
szükség esetén levágható, így a szint 3 dB-lel csökkenthető. A
magassugárzó természetesen illeszkedik a az eredeti tükörháromszögekbe, 25
milliméteres szövetkupolás magassugárzóval, amely messze a legnépszerűbb
kialakítás a teljes méretű magassugárzóknál. Mérések és
hangzás A 20 mm-es mélysugárzó 3,07 Ohm-os
hangtekercsellenállással éppen a 4 Ohm-os szabvány alatt van, de ez nem okoz
problémát a BMW rádiónak. Ennek ellenére ajánlott a mélysugárzóhoz
utólagosan beszerelhető végerősítőt szerelni, hogy megkapja a szükséges
teljesítményt. Ennek 100 wattnak kellene lennie, de 200 wattal is simán
megbirkózik. Nincs szükség igazi igényes, termetes, drága erősítőre. A
középsugárzó 10 kHz-ig rendben működik, még elegendő hangnyomás éri el
a középtartományt. Az amplitúdó-válasz nem lineárisan sima (ez nagyon
kevés hangszórónak sikerül), de a Hifonics buckái szépen eloszlanak, így nem
jelentkezik nagyobb zavar. Egy másik nagyon pozitív szempont az, hogy a kis
10-es nagyon stabilan működik akár egy egészen a hatalmas 100 dB-es
hangnyomásig, szinte nem torzít és tiszta szintet szolgáltat. A
magassugárzó feltűnésmentes, ez is tisztán szól, ahogy az illik egy selyem dóm
magassugárzóhoz. Feltűnésmentes abban az értelemben, hogy a rendszer
hangzása kellemes a magas frekvenciákon is. A középtartomány teljesen meggyőző,
és könnyedén felveszi a versenyt a drágább BMW-készletekkel. A BMW
szettek, a 10-centisek a női hangokkal is barátságban van, és csodálatosan adja
vissza őket, így azonnal otthon érzi magát a zenében. A
mélynyomó felelős a szükséges szórakozásért. Erőfeszítés nélkül
mindent az alaphangoktól a mélyhangokig. Ez nem azt jelenti, hogy ultra-mély,
hanem a BMW utasterének "normál" basszustartományt. És még az
elektronikus ütemek is remekek. A hangerőt tekintve a Hifonics rendszer
mindenképpen rendszer biztosan mosolyt csal az arcára, így mind a hogy
mind a szórakozni vágyó hallgató, mind pedig a szórakoztató és a szórakozni
vágyó frakció is megkapja a pénzéért, amit
várt. Következtetés A ZSB8.3C gyorsan
utólagosan felszerelhető és nagyon szórakoztató. nagyon jó móka. A BMW
komplett rendszerek között remekül helytáll. és teljesen korrekt ár-érték arányt
kínál. .embed-container { position: relative;
padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; }
.embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed {
position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%;
}
hangszórókat a BMW/Mini számára. A ZEUS ZSB sorozat különleges fénypontjai közé
tartoznak az igényesen gyártott mélynyomók. Míg a hagyományos mélysugárzók
gyakran olcsó, de nehéz és hatástalan ferritmágnesekkel vannak felszerelve, a
könnyű ZSB8W modellek modern és nagy hatékonyságú neodímium mágnesekkel
nyűgöznek le. Ez a fajta meghajtás a nagyméretű, 50 mm-es hangtekercsekkel és a
méretstabil üvegszálas kúpokkal kombinálva erőteljes és éles basszust biztosít!
Neodímium mágneseket használnak a méretre szabott 10 cm-es hangszórókban is.
Ezek szintén könnyűek és hatékonyak, és alacsony beépítési mélységgel
rendelkeznek. A teljes tartományú hangsugárzókat finoman húzódó szövet neodímium
magaslépők egészítik ki. Minden járműspecifikus adaptert, kábelt és szerelési
tartozékot mellékeltek, így a plug+play telepítés sokkal egyszerűbbé
válik. Műszaki adatok hangszóró 10 cm-es (4")
2 utas komponens rendszer 60 W/RMS, 120
W/MAX Impedancia 4 ? Frekvenciatartomány 75 -
22000 Hz Porszórt bevonatú papírkúp Integrált
keresztváltó 25 mm-es szövet neodímium
tweeter Plug+Play
csatlakozás MÉLYSUGÁRZÓK: 20 cm-es (8?)
mélynyomók ??(pár) 180W/RMS,
300W/MAX Impedancia 4? Frekvencia tartomány 30
- 300 Hz 50 mm-es (2") hangtekercs üvegszálas
membrán Neodímium mágneses meghajtó Plug+Play
kapcsolat CAR&HIFI teszt: Hifonics goes BMW - az
univerzálisan beépíthető hangszórósorozat mellett a Hifonics mostantól
járműspecifikus hangszórószettet is kínál. A ZSB8.3C-t
teszteltük. Hifonics sokáig vonakodott belépni aa járműspecifikus
hangszórók piacára. De most, az első BMW rendszerrel úgy tűnik, megtört
a jég, és a BMW még sok minden más is jönni fog. A ZSB8.3C egy komplett szett az
elejére, ami azt jelenti, hogy tartalmazza az ajtórendszert és az ülés
alatti mélysugárzókat. Mindkettő külön-külön is kapható, például ha a hátsót is
szeretné fejleszteni. vagy ha csak a basszust szeretné
feldobni. A szett körülbelül 500 euróba kerül, és és ezért semmiképpen
sem a drága oldalon van. Ez egyáltalán nem probléma, ha 700 eurót fektetünk be
egy ajtókészletbe és egy mélynyomóba. A BMW utólagos felszerelései
amúgy sem lesznek igazán olcsók A mélysugárzók
felépítése. Amikor a BMW előállt a az ülés alatti hangszórókkal,
amelyek rezonanciája a küszöbig terjed, az iparnak volt egy
trükkös problémát kellett megoldani. Egyszerűen egyetlen mélysugárzó
sem fért bele. BMW-k utólagos felszereléséhez készült új
kialakítás. A szokásos megközelítés, miszerint veszünk egy szabványos méretű
kosarat, és beletesszük a meghajtót. a meghajtó belsejébe, nem működik
- túl nagy a beépítési mélység. Ezért más megközelítést alkalmaznak, és a
meghajtóegységet a kúp elejére helyezik át. A mélysugárzó alján csak a és egy
kellően lapos membránnal az eredmény egy alváz hangszóró, amelynek
beépítési mélysége mindössze néhány centiméter. A Hifonics esetében ez
31 milliméter, plusz a membrán löket. Az elülső meghajtó a következőkből
áll egy hangtekercsformából, amely a "rossz" oldalról van a membránba
ragasztva. A hangtekercset természetesen mágneses mezőnek kell
körülvennie, mint mindig. Erre a célra a membrán elején van egy második
kosár. Egy második kosár, amely a mágnesrendszert tartja. A
hangtekercset egy acél edény veszi körül és biztosítja a külső mágneses
pólust, a neodímium mágnes a póluslemezzel együtt helyezkedik el A
neodímium mágnes a póluslemezzel a hangtekercs belsejében helyezkedik el, így
hozza létre a szükséges radiális mágneses mezőt, amely áram esetén mozgatja a
hangtekercset. A Hifonics mélysugárzó egy stabil, légmentesen záródó,
gyantával ragasztott üvegszálas szövetből készült stabil membránnal
dolgozik. Légmentes kompozit. A két kisebb hangsugárzó esetében is
figyelni kell a BMW-ben uralkodó körülményekre. A 10 centiméteres
középsugárzónak pontosan kell illeszkednie az ajtók eredeti beépítési helyére.
Mivel több kissé eltérő, a ZSB8.3C olyan adapterlemezeket tartalmaz, amelyek
lehetővé teszik a amelyekkel a 10-es sorozat minden körülményhez
igazítható. A csatlakoztatás plug&play a BMW dugókkal. A
középsugárzó terminálján két aljzat található. Az első érintkezik a Az
első a jármű kábelkötegével érintkezik, és a hangszórókat látja el, míg a
második a magassugárzó csatlakoztatására szolgál. Az ajtóban csak korlátozott
hely van a középsugárzó számára, ezért ez is neodímium meghajtóval van
felszerelve. Ez a 25 milliméteres hangtekercsnek vastag ferritgyűrű nélkül is
elegendő teljesítményt biztosít. A kis bónusz membrán papírból
készült. Az előlapon ásványi bevonat található, amely a rezonancia
csillapítására szolgál. A ZSB8.3C-ben a magassugárzó az egyetlen
hangszóró, amely frekvenciaváltót kapott. Ez a és zsugorcsővel van védve. Egy
kis kondenzátor szűri ki az alacsony frekvenciákat, és két ellenállás biztosítja
a megfelelő szintet. Egy kábelhurok áthidalja a második ellenállást és
szükség esetén levágható, így a szint 3 dB-lel csökkenthető. A
magassugárzó természetesen illeszkedik a az eredeti tükörháromszögekbe, 25
milliméteres szövetkupolás magassugárzóval, amely messze a legnépszerűbb
kialakítás a teljes méretű magassugárzóknál. Mérések és
hangzás A 20 mm-es mélysugárzó 3,07 Ohm-os
hangtekercsellenállással éppen a 4 Ohm-os szabvány alatt van, de ez nem okoz
problémát a BMW rádiónak. Ennek ellenére ajánlott a mélysugárzóhoz
utólagosan beszerelhető végerősítőt szerelni, hogy megkapja a szükséges
teljesítményt. Ennek 100 wattnak kellene lennie, de 200 wattal is simán
megbirkózik. Nincs szükség igazi igényes, termetes, drága erősítőre. A
középsugárzó 10 kHz-ig rendben működik, még elegendő hangnyomás éri el
a középtartományt. Az amplitúdó-válasz nem lineárisan sima (ez nagyon
kevés hangszórónak sikerül), de a Hifonics buckái szépen eloszlanak, így nem
jelentkezik nagyobb zavar. Egy másik nagyon pozitív szempont az, hogy a kis
10-es nagyon stabilan működik akár egy egészen a hatalmas 100 dB-es
hangnyomásig, szinte nem torzít és tiszta szintet szolgáltat. A
magassugárzó feltűnésmentes, ez is tisztán szól, ahogy az illik egy selyem dóm
magassugárzóhoz. Feltűnésmentes abban az értelemben, hogy a rendszer
hangzása kellemes a magas frekvenciákon is. A középtartomány teljesen meggyőző,
és könnyedén felveszi a versenyt a drágább BMW-készletekkel. A BMW
szettek, a 10-centisek a női hangokkal is barátságban van, és csodálatosan adja
vissza őket, így azonnal otthon érzi magát a zenében. A
mélynyomó felelős a szükséges szórakozásért. Erőfeszítés nélkül
mindent az alaphangoktól a mélyhangokig. Ez nem azt jelenti, hogy ultra-mély,
hanem a BMW utasterének "normál" basszustartományt. És még az
elektronikus ütemek is remekek. A hangerőt tekintve a Hifonics rendszer
mindenképpen rendszer biztosan mosolyt csal az arcára, így mind a hogy
mind a szórakozni vágyó hallgató, mind pedig a szórakoztató és a szórakozni
vágyó frakció is megkapja a pénzéért, amit
várt. Következtetés A ZSB8.3C gyorsan
utólagosan felszerelhető és nagyon szórakoztató. nagyon jó móka. A BMW
komplett rendszerek között remekül helytáll. és teljesen korrekt ár-érték arányt
kínál. .embed-container { position: relative;
padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; }
.embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed {
position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%;
}
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 159.990 Ft |
Termék: | Hangfalak, hangfalszett |
Feladás dátuma: | 2024.06.29 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Szórakoztató és egyéb elektronika rovaton belül a(z) "Hifonics ZSB8.3C komplett BMW első szett" című hirdetést látja. (fent)