KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS
Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás
megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE
MANAGERI ASSZISZTENSFőbb feladatok, munkák:Vendégekkel való
kommunikációKapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző
platformokon keresztülHirdetések elkészítése, frissítése és
karbantartásaHouskeeping szervezésben való aktív részvételMásnapi check in és
takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének
elkészítéseFizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű
kezeléseKapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattalVendég
visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálásaEgyéb
adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatásAz üzemelés során
felmerülő problémák intézése, panaszkezelésAz álláshoz tartozó elvárások:Hasonló
pozícióban szerzett tapasztalatErős angol nyelvtudás szóban és írásbanJó
kommunikációs és problémamegoldó képességNyitott, barátságos, vendég orientált
személyiségPontos, lelkes munkavégzésÖnálló, pro-aktív munkavégzésAmit
kínálunk:Fiatalos, vidám csapatStabil háttér szakmai tulajdonossalGyorsan
növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggelBarátságos munkakörnyezet, budapesti
belvárosi iroda, családias hangulatHeti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is
ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetésselKorlátozott Home Office
lehetősége a későbbiekbenHa úgy gondolod, hogy megfelelsz az elvárásoknak és
szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a fényképes önéletrajzodat a fizetési
igény megjelölésével az alábbi e-mail címre: bp1575@worklife.hu
megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE
MANAGERI ASSZISZTENSFőbb feladatok, munkák:Vendégekkel való
kommunikációKapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző
platformokon keresztülHirdetések elkészítése, frissítése és
karbantartásaHouskeeping szervezésben való aktív részvételMásnapi check in és
takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének
elkészítéseFizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű
kezeléseKapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattalVendég
visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálásaEgyéb
adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatásAz üzemelés során
felmerülő problémák intézése, panaszkezelésAz álláshoz tartozó elvárások:Hasonló
pozícióban szerzett tapasztalatErős angol nyelvtudás szóban és írásbanJó
kommunikációs és problémamegoldó képességNyitott, barátságos, vendég orientált
személyiségPontos, lelkes munkavégzésÖnálló, pro-aktív munkavégzésAmit
kínálunk:Fiatalos, vidám csapatStabil háttér szakmai tulajdonossalGyorsan
növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggelBarátságos munkakörnyezet, budapesti
belvárosi iroda, családias hangulatHeti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is
ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetésselKorlátozott Home Office
lehetősége a későbbiekbenHa úgy gondolod, hogy megfelelsz az elvárásoknak és
szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a fényképes önéletrajzodat a fizetési
igény megjelölésével az alábbi e-mail címre: bp1575@worklife.hu
Részletek...
Adatlap
Ár: | 0 Ft |
Fizetés: | Fix fizetés |
A hirdető: | Munkaadó |
Állás típus: | Alapítványi |
Szükséges végzettség: | Középfokú végzettséggel |
Pozíció szint: | Beosztott |
Pozíció: | KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS |
Feladás dátuma: | 2024.12.05 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai
Kapcsolat a hirdetővel...
Munka Magyarországon rovaton belül a(z) "KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS" című hirdetést látja. (fent)