
Első fékkar RIEJU MRT PRO / DERBI DRD / PEUGEOT NK7
Első fékkar (jobb oldal) AJP fékrendszerrel szerelt 50 köbcentis váltós
motorokhoz. A gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar helyettesítésére, kifejezetten
Rieju MRT Pro, Derbi DRD és Peugeot NK7 típusokhoz. Ideális megoldás elgörbült,
eltört vagy erősen kopott első fékkar cseréjére, gyári jellegű illeszkedéssel.
Első fékkar 50 köbcentis váltós motorokhoz ? Rieju MRT Pro, Derbi DRD, Peugeot
NK7 (00H00908201 helyettesítésére) Ez az első fékkar AJP főfékhengerrel szerelt
50 köbcentis váltós motorokhoz készült, és a gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar
utángyártott helyettesítője. Olyan esetekre nyújt gyári jellegű, mégis kedvező
árú megoldást, amikor az eredeti fékkar elgörbült, eltört, a csuklópont
megkopott, vagy egyszerűen esztétikailag és biztonság szempontjából is cserére
szorul. Kialakítása, felfogatása és méretei a gyári karhoz igazodnak, ezért
általában módosítás nélkül, közvetlenül beépíthető a meglévő fékkar helyére.
Főbb jellemzők ? Első fékkar (jobb oldal), kormány jobb oldalára? Anyaga:
alumínium, szürke/szilver felületkezeléssel? Teljes hossz: körülbelül 136 mm?
Vastagság a felfogatásnál: kb. 10 mm? Felfogatási furat átmérő: 6 mm? Gyári
jellegű forma, kényelmes két- vagy négyujjas fékezéshez? A gyári 00H00908201 OEM
kódú fékkar utángyártott helyettesítője? Több alkatrészbázisban további kódokkal
is jelölik: K01306120, 2134071000008, 0/000.830.1001, 1188 Kompatibilitás A
fékkar AJP rendszerű első főfékhengert használó 50 köbcentis váltós motorokhoz
készült. A gyártói és alkatrész-adatbázis információk szerint az alábbi
típusokkal kompatibilis: Rieju MRT Pro (AJP első főfékhengerrel szerelt
kivitelek)Derbi DRD, DRD Pro, DRD Evo 50 több évjáratbanPeugeot NK7 50Valamint
több olyan 50 köbcentis váltós motor, amely AJP első fékrendszert használ és
00H00908201 kódú gyári fékkarral van szerelve (például különböző Rieju, Derbi,
HM, MH, Sherco modellek). Ajánlott megjegyzés a termékoldalon: A fenti
kompatibilitási lista tájékoztató jellegű. Vásárlás előtt javasolt ellenőrizni a
motor pontos típusát, évjáratát, illetve a régi fékkar gyári számát
(00H00908201), illetve összehasonlítani a meglévő fékkar formáját, hosszát és
felfogatását az új alkatrésszel. Bizonytalanság esetén érdemes a jármű adatait
(típus, évjárat, alvázszám) megadni ügyfélszolgálatunknak. Mikor érdemes
cserélni az első fékkart? ? Elesés, borulás után a fékkar elgörbült vagy eltört?
A csuklópontnál kotyog, lötyög, pontatlan a kar mozgása? A felület erősen
korrodált, sérült, csúszós, kényelmetlen fogású? Nem gyári jellegű, rosszul
illeszkedő fékkar van a motoron, amely rontja a fékérzetet Egy jó állapotú,
megfelelő formájú fékkar nem csak esztétikai kérdés: közvetlenül befolyásolja a
fék adagolhatóságát, a vészfékezéskor kifejthető erőt és a vezetés biztonságát.
Beszerelés, csere A fékkar cseréje általában gyors, egyszerű művelet, alap
szerszámokkal elvégezhető. Általános csere menete: A motor biztonságos
rögzítése, gyújtás levétele. A régi fékkart rögzítő csavar és anya kilazítása,
majd a csavar kihúzása. A fékkar kapcsoló (féklámpa-kapcsoló) kiszedése vagy
kiakasztása, ha a típus megköveteli. Az új fékkar behelyezése a főfékhenger
házába, a féklámpa-kapcsoló megfelelő pozicionálásával. A rögzítő csavar
visszahelyezése és meghúzása úgy, hogy a kar feszessége megfelelő legyen,
szabadon, akadálymentesen mozogjon. A féklámpa működésének és a fékérzetnek az
ellenőrzése, majd óvatos próbaút. Kinek ajánlott ez az első fékkar? ? Akinek az
eredeti első fékkarja elgörbült, eltört vagy zavaróan kopott? Aki gyári jellegű,
megbízható, de elérhető árú cserealkatrészt keres Rieju MRT Pro, Derbi DRD vagy
Peugeot NK7 típushoz? Műhelyeknek, szervizeknek, amelyek rendszeresen javítanak
AJP fékrendszerrel szerelt 50 köbcentis váltós motorokat, és biztosan illeszkedő
fékkarra van szükségük Összefoglaló Ez az első fékkar AJP fékrendszerrel szerelt
50 köbcentis váltós motorokhoz készült, és a gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar
utángyártott helyettesítője. Megfelelő választás sérült, elgörbült vagy
elhasználódott gyári fékkar cseréjére, és kényelmes, biztonságos fékezést nyújt
a mindennapi használat során.
motorokhoz. A gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar helyettesítésére, kifejezetten
Rieju MRT Pro, Derbi DRD és Peugeot NK7 típusokhoz. Ideális megoldás elgörbült,
eltört vagy erősen kopott első fékkar cseréjére, gyári jellegű illeszkedéssel.
Első fékkar 50 köbcentis váltós motorokhoz ? Rieju MRT Pro, Derbi DRD, Peugeot
NK7 (00H00908201 helyettesítésére) Ez az első fékkar AJP főfékhengerrel szerelt
50 köbcentis váltós motorokhoz készült, és a gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar
utángyártott helyettesítője. Olyan esetekre nyújt gyári jellegű, mégis kedvező
árú megoldást, amikor az eredeti fékkar elgörbült, eltört, a csuklópont
megkopott, vagy egyszerűen esztétikailag és biztonság szempontjából is cserére
szorul. Kialakítása, felfogatása és méretei a gyári karhoz igazodnak, ezért
általában módosítás nélkül, közvetlenül beépíthető a meglévő fékkar helyére.
Főbb jellemzők ? Első fékkar (jobb oldal), kormány jobb oldalára? Anyaga:
alumínium, szürke/szilver felületkezeléssel? Teljes hossz: körülbelül 136 mm?
Vastagság a felfogatásnál: kb. 10 mm? Felfogatási furat átmérő: 6 mm? Gyári
jellegű forma, kényelmes két- vagy négyujjas fékezéshez? A gyári 00H00908201 OEM
kódú fékkar utángyártott helyettesítője? Több alkatrészbázisban további kódokkal
is jelölik: K01306120, 2134071000008, 0/000.830.1001, 1188 Kompatibilitás A
fékkar AJP rendszerű első főfékhengert használó 50 köbcentis váltós motorokhoz
készült. A gyártói és alkatrész-adatbázis információk szerint az alábbi
típusokkal kompatibilis: Rieju MRT Pro (AJP első főfékhengerrel szerelt
kivitelek)Derbi DRD, DRD Pro, DRD Evo 50 több évjáratbanPeugeot NK7 50Valamint
több olyan 50 köbcentis váltós motor, amely AJP első fékrendszert használ és
00H00908201 kódú gyári fékkarral van szerelve (például különböző Rieju, Derbi,
HM, MH, Sherco modellek). Ajánlott megjegyzés a termékoldalon: A fenti
kompatibilitási lista tájékoztató jellegű. Vásárlás előtt javasolt ellenőrizni a
motor pontos típusát, évjáratát, illetve a régi fékkar gyári számát
(00H00908201), illetve összehasonlítani a meglévő fékkar formáját, hosszát és
felfogatását az új alkatrésszel. Bizonytalanság esetén érdemes a jármű adatait
(típus, évjárat, alvázszám) megadni ügyfélszolgálatunknak. Mikor érdemes
cserélni az első fékkart? ? Elesés, borulás után a fékkar elgörbült vagy eltört?
A csuklópontnál kotyog, lötyög, pontatlan a kar mozgása? A felület erősen
korrodált, sérült, csúszós, kényelmetlen fogású? Nem gyári jellegű, rosszul
illeszkedő fékkar van a motoron, amely rontja a fékérzetet Egy jó állapotú,
megfelelő formájú fékkar nem csak esztétikai kérdés: közvetlenül befolyásolja a
fék adagolhatóságát, a vészfékezéskor kifejthető erőt és a vezetés biztonságát.
Beszerelés, csere A fékkar cseréje általában gyors, egyszerű művelet, alap
szerszámokkal elvégezhető. Általános csere menete: A motor biztonságos
rögzítése, gyújtás levétele. A régi fékkart rögzítő csavar és anya kilazítása,
majd a csavar kihúzása. A fékkar kapcsoló (féklámpa-kapcsoló) kiszedése vagy
kiakasztása, ha a típus megköveteli. Az új fékkar behelyezése a főfékhenger
házába, a féklámpa-kapcsoló megfelelő pozicionálásával. A rögzítő csavar
visszahelyezése és meghúzása úgy, hogy a kar feszessége megfelelő legyen,
szabadon, akadálymentesen mozogjon. A féklámpa működésének és a fékérzetnek az
ellenőrzése, majd óvatos próbaút. Kinek ajánlott ez az első fékkar? ? Akinek az
eredeti első fékkarja elgörbült, eltört vagy zavaróan kopott? Aki gyári jellegű,
megbízható, de elérhető árú cserealkatrészt keres Rieju MRT Pro, Derbi DRD vagy
Peugeot NK7 típushoz? Műhelyeknek, szervizeknek, amelyek rendszeresen javítanak
AJP fékrendszerrel szerelt 50 köbcentis váltós motorokat, és biztosan illeszkedő
fékkarra van szükségük Összefoglaló Ez az első fékkar AJP fékrendszerrel szerelt
50 köbcentis váltós motorokhoz készült, és a gyári 00H00908201 OEM kódú fékkar
utángyártott helyettesítője. Megfelelő választás sérült, elgörbült vagy
elhasználódott gyári fékkar cseréjére, és kényelmes, biztonságos fékezést nyújt
a mindennapi használat során.
Adatlap
| Ár: | 3.990 Ft |
| Besorolás: | ALKATRÉSZ |
| Feladás dátuma: | 2025.12.03 |
| Eddig megtekintették 3 alkalommal | |
A hirdető adatai
Motorok rovaton belül a(z) "Első fékkar RIEJU MRT PRO / DERBI DRD / PEUGEOT NK7" című hirdetést látja. (fent)





