
KOMMUNIKÁCIÓ ÜZLETBEN ÉS TUDOMÁNYBAN
Innovatív megközelítések és módszerek Szerzők: Aczél Petra, Veszelszki Ágnes
Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a
tudomány, a tudomány egyik ? és nem csak pénzügyi ? hajtóereje pedig az üzlet.
Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes
kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre
táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló
kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az
érthető és megélhető tudomány számára. A kötet a jó kommunikáció, a jól
kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás
alapján: Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom,
fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét,
az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. Nem születünk jó
kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos
tanulást kíván. Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is.
A döntően meggyőzésre irányuló első ?kommunikációs tréningkor? lezárult. Újabb,
jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok
alakulhatnak. Jelen kötettel a szerzők az új szemlélet és képzési gyakorlatok
meghonosodásához kívánnak hozzájárulni. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
keménytáblás Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 222 oldal
Wolters Kluwer Kiadó, 2021 Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a
tudomány, a tudomány egyik ? és nem csak pénzügyi ? hajtóereje pedig az üzlet.
Ez a könyv e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes
kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre
táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló
kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az
érthető és megélhető tudomány számára. A kötet a jó kommunikáció, a jól
kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás
alapján: Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom,
fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét,
az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. Nem születünk jó
kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos
tanulást kíván. Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is.
A döntően meggyőzésre irányuló első ?kommunikációs tréningkor? lezárult. Újabb,
jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok
alakulhatnak. Jelen kötettel a szerzők az új szemlélet és képzési gyakorlatok
meghonosodásához kívánnak hozzájárulni. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
keménytáblás Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 222 oldal

Adatlap
Ár: | 3.290 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.03.20 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "KOMMUNIKÁCIÓ ÜZLETBEN ÉS TUDOMÁNYBAN" című hirdetést látja. (fent)