NA, EZ MÁR MARKETING!
Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni Szerző: Seth Godin HVG Kiadó, 2020 ?Erre
vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el,
akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla.
Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és
megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes
történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják
tovább másoknak is a jóhírünket. E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel
és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel
együtt a munkád minősége is. Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat
alkotsz. Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!? ? Seth Godin Legyél
büszke a munkádra! A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk
problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget
használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá
teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az
empátiában gyökerezik. E könyvből megtanulhatod, hogyan - azonosítsd a legkisebb
életképes piacodat; - szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását,
használd a beszédmódjukat; - merj feszültséget kelteni és feszültséget
feloldani; - add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a
céljaik eléréséhez. Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van
a munkád miatt! Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a
valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt! Elég
abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások
számára is láthatóvá válj. A kötet adatai: Kötés: keménytáblás Megjelenés éve:
2020 Terjedelem: 320 oldal
vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el,
akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla.
Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és
megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes
történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják
tovább másoknak is a jóhírünket. E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel
és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel
együtt a munkád minősége is. Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat
alkotsz. Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!? ? Seth Godin Legyél
büszke a munkádra! A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk
problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget
használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá
teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az
empátiában gyökerezik. E könyvből megtanulhatod, hogyan - azonosítsd a legkisebb
életképes piacodat; - szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását,
használd a beszédmódjukat; - merj feszültséget kelteni és feszültséget
feloldani; - add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a
céljaik eléréséhez. Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van
a munkád miatt! Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a
valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt! Elég
abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások
számára is láthatóvá válj. A kötet adatai: Kötés: keménytáblás Megjelenés éve:
2020 Terjedelem: 320 oldal
Adatlap
Ár: | 3.120 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.27 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "NA, EZ MÁR MARKETING!" című hirdetést látja. (fent)