ALKÍMIA
Az értelmetlennek tűnő ötletek meglepő ereje a márkaépítésben és azon túl
Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a
gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a méhektől a fenntartható üzleti
kapcsolatokról? Miként népszerűsíthetjük a márkaépítés módszereivel az
adófizetést? Kiszámíthatatlan világunkban az üzleti sikereket pusztán adatok,
logika vagy a közgazdaságtan elméletei alapján lehetetlen megjósolni. A
legmakacsabb problémák gyakran éppen akkor oldódnak meg, amikor az
irracionalitást hívjuk segítségül ? hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus
tényező befolyásolja. Rory Sutherland, az Ogilvy legendás reklámszakembere jól
ismeri a fogyasztói társadalom működését. Felforgató és olykor meghökkentő
könyvében a legújabb tudományos kutatások, szórakoztató történetek és
harmincévnyi, világmárkák építésében szerzett tapasztalata alapján fedi fel
viselkedésünk és a sikeres kommunikáció titkait. Megtanuljuk tőle, hogy
látszólag ostoba kérdéseket, rendhagyó módszereket és eszement lehetőségeket is
számításba kell vennünk. Elvégre ha aranyat akarunk csinálni, az
ellenállhatatlan ötletek megalkotásának sötét és lenyűgöző tudományához, az
alkímiához kell folyamodnunk. A kötet adatai: Formátum: 160x235 mm Kötés:
keménytáblás Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 312 oldal Méltatások ?Igazi
áttörés ez a könyv. Az Alkímia az élet szinte minden területén alkalmazható.
Emellett nagyon vicces is.? Nassim Nicholas Taleb, A fekete hattyú szerzője) ?Az
Alkímia olvasása ? ahogy a címe is sugallja ? olyan élmény volt, mintha a
szavakat arannyá változtatnánk. Sorai között az ember működésével kapcsolatos,
aranytelérként felcsillanó bölcsességekre bukkanhatunk. Kihagyhatatlan
olvasmány!? Robert B. Cialdini, a Hatás és az Előhatás szerzője, az Igen! és a
Kis lépés, nagy hatás társszerzője Rory Sutherland az Ogilvy alelnöke, 1988 óta
dolgozik a cégnél. Kellemesen meghatározatlan munkaköre lehetővé tette, hogy a
reklámügynökségen belül létrehozzon egy viselkedéstudományi részleget, amelynek
feladata, hogy a pszichológia és viselkedéstudomány kreatív alkalmazásával
felfedezze a társadalmi kérdésekben és az üzleti életben kínálkozó rejtett
lehetőségeket. TED-előadásait már csaknem hétmilliószor tekintették meg.
Szerző: Rory Sutherland HVG Kiadó, 2022 Miért működik az IKEA-hatás a
gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a méhektől a fenntartható üzleti
kapcsolatokról? Miként népszerűsíthetjük a márkaépítés módszereivel az
adófizetést? Kiszámíthatatlan világunkban az üzleti sikereket pusztán adatok,
logika vagy a közgazdaságtan elméletei alapján lehetetlen megjósolni. A
legmakacsabb problémák gyakran éppen akkor oldódnak meg, amikor az
irracionalitást hívjuk segítségül ? hiszen döntéseinket számtalan, nem logikus
tényező befolyásolja. Rory Sutherland, az Ogilvy legendás reklámszakembere jól
ismeri a fogyasztói társadalom működését. Felforgató és olykor meghökkentő
könyvében a legújabb tudományos kutatások, szórakoztató történetek és
harmincévnyi, világmárkák építésében szerzett tapasztalata alapján fedi fel
viselkedésünk és a sikeres kommunikáció titkait. Megtanuljuk tőle, hogy
látszólag ostoba kérdéseket, rendhagyó módszereket és eszement lehetőségeket is
számításba kell vennünk. Elvégre ha aranyat akarunk csinálni, az
ellenállhatatlan ötletek megalkotásának sötét és lenyűgöző tudományához, az
alkímiához kell folyamodnunk. A kötet adatai: Formátum: 160x235 mm Kötés:
keménytáblás Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 312 oldal Méltatások ?Igazi
áttörés ez a könyv. Az Alkímia az élet szinte minden területén alkalmazható.
Emellett nagyon vicces is.? Nassim Nicholas Taleb, A fekete hattyú szerzője) ?Az
Alkímia olvasása ? ahogy a címe is sugallja ? olyan élmény volt, mintha a
szavakat arannyá változtatnánk. Sorai között az ember működésével kapcsolatos,
aranytelérként felcsillanó bölcsességekre bukkanhatunk. Kihagyhatatlan
olvasmány!? Robert B. Cialdini, a Hatás és az Előhatás szerzője, az Igen! és a
Kis lépés, nagy hatás társszerzője Rory Sutherland az Ogilvy alelnöke, 1988 óta
dolgozik a cégnél. Kellemesen meghatározatlan munkaköre lehetővé tette, hogy a
reklámügynökségen belül létrehozzon egy viselkedéstudományi részleget, amelynek
feladata, hogy a pszichológia és viselkedéstudomány kreatív alkalmazásával
felfedezze a társadalmi kérdésekben és az üzleti életben kínálkozó rejtett
lehetőségeket. TED-előadásait már csaknem hétmilliószor tekintették meg.
Adatlap
Ár: | 4.720 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.26 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "ALKÍMIA" című hirdetést látja. (fent)