HOGYAN (NE) TERVEZZ?
66 hiba, amit elkövethetsz a marketingben Szerzők: Les Binet, Sarah Carter HVG
Kiadó, 2022 A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül
könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia
tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok
meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív
fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig
minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó
és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy
tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. ?Minden szakmának szüksége van egy
szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható
támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a
nagykönyve.? Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB ?Ez a könyv mérhetetlenül
felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem
adatott meg. Szerencsés flótások!? Martin Weigel, stratégiai igazgató,
Wieden+Kennedy ?Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban
forgó könyvet. Én elolvastam ? és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy
mindenkinek csak ajánlani tudom.? Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School
?Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a
stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az
elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán
inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?? Jon Steel, stratégiai tervező,
WPP ?Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét,
ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.? Dave Trott, kreatív
igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője ?Kötelező olvasmány azok számára,
akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról ? vagyis
remélhetőleg minden marketingesnek.? Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató,
John Lewis A kötet adatai: Formátum: 148x200 mm Kötés: puhatáblás Megjelenés
éve: 2022 Terjedelem: 352 oldal
Kiadó, 2022 A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül
könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia
tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a célok
meghatározásától és a 4P-től kezdve a kutatáson, a briefingen, a kreatív
fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig
minden területen hasznos információt nyújt. A kétperces ellenőrző listák, a jó
és rossz gyakorlatok és az esettanulmányok sokat segítenek abban, hogy
tökéletesíthessük a marketingstratégiánkat. ?Minden szakmának szüksége van egy
szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható
támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a
nagykönyve.? Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB ?Ez a könyv mérhetetlenül
felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem
adatott meg. Szerencsés flótások!? Martin Weigel, stratégiai igazgató,
Wieden+Kennedy ?Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban
forgó könyvet. Én elolvastam ? és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy
mindenkinek csak ajánlani tudom.? Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School
?Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a
stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az
elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán
inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?? Jon Steel, stratégiai tervező,
WPP ?Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét,
ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.? Dave Trott, kreatív
igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője ?Kötelező olvasmány azok számára,
akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról ? vagyis
remélhetőleg minden marketingesnek.? Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató,
John Lewis A kötet adatai: Formátum: 148x200 mm Kötés: puhatáblás Megjelenés
éve: 2022 Terjedelem: 352 oldal
Adatlap
Ár: | 4.720 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.26 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "HOGYAN (NE) TERVEZZ?" című hirdetést látja. (fent)