MÉDIAISMERET
Szerzők: Horváth Dóra, Nyirő Nóra, Csordás Tamás Akadémiai Kiadó, 2013 A ?média?
szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A
korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen
szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz:
?majd megjelenek a médiában? - jelezve, hogy a ?médiában? való szereplés:
karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén
szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó
vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy ?majd megjelenik
a márkám a médiában?, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen
formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott
megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és
marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított
könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és
vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen
előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés
során a szakember. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2013 Terjedelem: 316 oldal
szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A
korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen
szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz:
?majd megjelenek a médiában? - jelezve, hogy a ?médiában? való szereplés:
karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén
szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó
vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy ?majd megjelenik
a márkám a médiában?, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen
formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott
megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és
marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított
könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és
vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen
előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés
során a szakember. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2013 Terjedelem: 316 oldal
Adatlap
Ár: | 4.205 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.26 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MÉDIAISMERET" című hirdetést látja. (fent)