Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)
Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás) ?Hét éve jelent meg a Bevezetés a
marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati
szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult
szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A
tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett,
melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.?
Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő, egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém
marketingbe első kiadása, melyből azóta sok ezer egyetemi hallgató és vállalati
szakember ismerte meg a szakterület alapjait. Az új kiadás letisztult
szerkezete, könnyed, de szakszerű stílusa megőrizte az előző kiadás erényeit. A
tartalom frissítése a legújabb trendek tárgyalásával olyan művet eredményezett,
melyet az első olvasók mellett az első kiadás olvasóinak is megéri kézbe venni.?
Dr. Veres Zoltán sorozatszerkesztő, egyetemi tanár Pannon Egyetem, Veszprém
Adatlap
Ár: | 5.990 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2024.11.20 |
Eddig megtekintették 5 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Bevezetés a marketingbe (2. bővített kiadás)" című hirdetést látja. (fent)