Ingatlan Autó Állások Elektronika Állat Bútor Antik Szolgáltatások Játékok Még több..
    
Betöltés...

MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek

A legfontosabb marketingeszközök gyakorlati útmutatója Szerző: Kövesdi Edit
Vezinfó Kiadó, 2023 Ha az ügyfeleinkről van szó, akkor értenünk kell számtalan
technológiai folyamathoz. Tisztában kell lennünk a jogszabályok széles körével,
úgymint a polgári joggal, a cégjoggal, a munkajoggal, az adójoggal és persze a
könyvelői munka alapját jelentő számviteli törvénnyel. Ezek mellett ott vannak
még az ügyfél sajátosságaihoz kapcsolódó előírások ? itt hosszú lenne a
felsorolás, amely a vámtól a környezetvédelmi termékdíjon keresztül sok jogághoz
kapcsolódik. És akkor a komoly IT-kihívásokról, amelyek a használt programokkal,
rendszerekkel, adatbiztonsággal kapcsolatosak, még szót sem ejtettünk. Joggal
mondhatjuk, hogy a könyvelő egy polihisztor! A gyakorlat azt mutatja, hogy a
könyvelők az ügyfeleik miatt és/vagy érdekében időt és energiát nem kímélve
ismerkednek meg újabb és újabb területekkel. De ha a saját maguk vagy cégük
érdekei kívánnák meg ugyanezt, akkor már jönnek a kifogások: ?én csak egy kis
cég vagyok, nekem nem fontosak ezek?; ?nincs nekem időm és energiám ilyesmivel
foglalkozni?. Valójában sokkal több időt kellene szánni a saját könyvelői
vállalkozás működtetésére. Ennek érdekében számos olyan ismeretet kellene
megszerezni, amely a hatékonyságot fokozhatja, az ügyfélkör optimalizálását
segítheti vagy éppen a kommunikációt javíthatja. Ez a tudás ma már ? a sok
szakkönyv és az internet által ? viszonylag könnyen elérhető. Az azonban már
elég nehéz feladat, hogy ezeken a területeken olyan mélységű tudást érjünk el
autodidakta módon, amelyet a saját cégünkre is alkalmazni tudunk. Arról már nem
is beszélve, milyen nehéz felismerni, mely területet kellene megváltoztatni. S
most itt van egy igazi segítség! E könyvben az olvasó folyamatosan ?kapja a
pofonokat?, hogyan kellene (kellett volna már sok évvel ezelőtt!) gondolkodnia a
saját munkájával, az ügyfeleivel, a vállalkozásával kapcsolatosan. Ha a szakma
felismerte volna, hogy mekkora szerepe van az önismeretnek, piacismeretnek, a
tudatos cégvezetésnek, marketingnek, s nem csak saját sebeket nyalogatva
ragaszkodna valami régmúlt állapothoz, mennyivel előrébb lenne! A következő
oldalakon a szerző sorra veszi azokat az ismereteket, amelyek egy könyvviteli,
tanácsadó vállalkozás számára jelentős mértékben tudják fokozni a hatékonyságot,
és amelyek révén jobb piaci pozíciókat tud teremteni. Bár a könyv alapvető
célcsoportja az adózási, számviteli területen működő vállalkozások vezetői, de
bármely ? akár egyéni ? szolgáltató számára is nagyon hasznosak lehetnek a
közérthető nyelvezettel leírt ismeretek, tanácsok! Hasznos olvasást kívánok,
kedves kollégák! Sallai Csilla kamarai tag könyvvizsgáló A kötet adatai:
Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2023 Terjedelem: 168 oldal
Tartalom: Előszó Bevezető Könyvelőgondok, marketingválaszok ? Pozicionálás ?
Versenytársak ? Árazás ? Szolgáltatásmarketing-specialitások ? Szakértői imázs ?
SWOT-analízis ? A fejezet tanulságai Arculat, weboldal ? Arculattervezés röviden
? Logó ? Kisarculat, nagyarculat ? Arculati kézikönyv ? A legfőbb online
marketing felület: a saját weboldal ? A könyvelői weboldal céljai ? Két
technikai alapkövetelmény ? Marketing szemléletű webdizájn ? A könyvelői honlap
felépítése ? Hogyan készül a weboldal? ? Főoldal vagy landing oldal? ? Mérj! ? A
fejezet tanulságai Tartalommarketing ? A tartalommarketing megjelenési formái ?
Hogyan profitálsz a tartalommarketingből? ? Így írj blogot sikeresen és
könnyedén ? Alapszabályok ? Szövegírási alapok ? Témaötletek ? Videócsatorna ?
Podcast-adás ? Közösségimédia-tartalmak ? Kinek való a LinkedIn? ? A fejezet
tanulságai Értékesítési alapok ? Kinek, mikor, hogyan ? Hideg, meleg, forró ? A
hirdetésben szereplő ajánlat ? Direktmarketing dióhéjban ? Hogyan építs
ügyféllistát? ? A méret a lényeg ? vagy mégsem? ? Adatbázis-feladatok ? Az
ingyenességről ? A fejezet tanulságai Kell egy csapat ? A
munkáltatóimárka-építés ? Hogyan mutatkozik meg a munkáltatói márka? (Weboldal,
Közösségi média, A vállalkozás hírneve) ? Sikeres munkaerő-toborzás és -felvétel
? Toborzási terv ? Munkaköri leírás ? Toborzási források ? Álláshirdetés ?
Állásinterjú ? On-boarding program ? Az értékes munkaerő megtartásának eszközei
? A munkavállalók pszichológiai szükségletei ? Teljesítményértékelés ? Az
elismerés ereje ? A jó vezető (A sikeres vezetői munkához szükséges
tulajdonságok, A delegálás művészete) ? A fejezet tanulságai Marketing legálisan
? Adatvédelem ? Sütibannerek ? Online nyereményjátékok ? E-mailek küldése ?
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok ? példák ? Árakciók, árkedvezmények ?
Ügyfélvélemények használata ? Sötét minták ? A fejezet tanulságai Hogyan tovább?
? ?Csináld magad? marketing ? Marketing munkatárs cégen belül ? Marketingmunkák
sikeres kiszervezése, avagy mi az a brief? Marketingszótár

Tovább
Adatlap
Ár: 10.395 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.25
Eddig megtekintették 2 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETINGRŐL ÉRTHETŐEN Könyvelőknek" című hirdetést látja. (fent)