A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS
Szerzők: Dr. Fodor Mónika, Fürediné dr. Kovács Annamária, Dr. Horváth Ágnes,
Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása
hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért
fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú,
aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti
Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának
számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv
megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból
kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot
biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára. A könyv az alapfogalmak
tisztázásával élvezetes összefoglalóját nyújtja a téma elméleti hátterének,
foglalkozik a kulturális környezet, az életstílus és az életmód jelentőségével,
a csoportnak, a családnak és a gyermekeknek a fogyasztói magatartás alakulásában
betöltött szerepével. Kifejti a személyiség, az énkép és az emóciók hatásait,
áttekintést nyújt a motivációs elméletekről, bemutatja a kognitív tényezőkkel
kapcsolatos ismereteket és a vásárlási döntés folyamatát. A kötet adatai:
Formátum: B/5 Kötés: ragasztókötött Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 168 oldal
Rácz Georgina Perfekt Kiadó, 2012 A gazdasági környezet folyamatos változása
hatással van a gazdasági szereplők, így a fogyasztók viselkedésére is, ezért
fontos, hogy a témával foglalkozó szakirodalom időről időre friss nézőpontú,
aktuális kutatási eredményekre támaszkodó szakkönyvekkel bővüljön. A Budapesti
Gazdasági Főiskola és a hazai fogyasztóimagatartás-kutatás egyik fellegvárának
számító Szent István Egyetem szerzőgárdájának célkitűzése e könyv
megjelentetésével, hogy a gazdasági felsőoktatás igényeit minden szempontból
kielégítő, olvasmányos, ugyanakkor átfogó ismereteket tartalmazó tananyagot
biztosítsanak a szakirányú kurzusok számára. A könyv az alapfogalmak
tisztázásával élvezetes összefoglalóját nyújtja a téma elméleti hátterének,
foglalkozik a kulturális környezet, az életstílus és az életmód jelentőségével,
a csoportnak, a családnak és a gyermekeknek a fogyasztói magatartás alakulásában
betöltött szerepével. Kifejti a személyiség, az énkép és az emóciók hatásait,
áttekintést nyújt a motivációs elméletekről, bemutatja a kognitív tényezőkkel
kapcsolatos ismereteket és a vásárlási döntés folyamatát. A kötet adatai:
Formátum: B/5 Kötés: ragasztókötött Megjelenés éve: 2012 Terjedelem: 168 oldal
Adatlap
Ár: | 3.200 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.06.25 |
Eddig megtekintették 26 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS" című hirdetést látja. (fent)