Ingatlan Autó Állások Elektronika Állat Bútor Antik Szolgáltatások Játékok Még több..
    
Betöltés...

MEGTERVEZETT ÉRZÉS

avagy élet a márkákon innen és túl Szerző: Szalay Miklós Typotex Kiadó, 2018
Mióta logó a logó? Mitől jó és miért értékes? És mi történik akkor, ha egy
tervező grafikus nem a logótervezés fortélyaira keresi a választ, hanem a márkák
belső működését firtatja? Nem lesz trendi, viszont megérti, hogyan hat az, amit
tervez. Ez a könyv leás a vizuális érzékelés alapjaiig, körbejárja az identitás
fogalmát, bepillant a márkák működési mechanizmusába, és rendszerezési sémát ad
a tervezők, kreatív szakemberek kezébe. A vizuális identitás megtervezett érzés.
A kreatív szakmákban tevékenykedők mindezt a márkafogalommal azonosítják. A
vizuális identitás azonban többet jelent annál, mint amit a kreatív csapatok
egy-egy márkába időről időre beleálmodnak. A társadalmi, személyes és
csoportidentitásokat is gyakran a márkák kommunikálják, hiszen a márkák
státuszszimbólummá váltak. Így ? bár köztudott, hogy mindenki számára jól
körülírható érzésről van szó ? e könyv nem csak a személyre, hanem az identitást
hordozó dologra és a kettő viszonyára is összpontosít. Elsősorban arra, hogy az
identitáshordozó tervezettsége miként hat az egyénre és a társadalomra. A kötet
adatai: Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2018 Terjedelem: 216 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 3.315 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2024.06.25
Eddig megtekintették 69 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MEGTERVEZETT ÉRZÉS
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MEGTERVEZETT ÉRZÉS" című hirdetést látja. (fent)