Lovas Klub - Smart Games
Használd a logikád, segíts a lovaknak a célba ugratni!A Lovas Klub kihívást
jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő
sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. Készen állsz a 80
feladvány megoldására?Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz! A Lovas Klub
tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól, akár felnőtteknek is. Segít fejleszteni
a kognitív képességeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a
problémamegoldást.7 éves kortól A játék menete: 1. Válassz egy feladványt.
Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a
célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén
találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz.Válaszd
ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott
színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező
puzzle-darabokra van szükséged.2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A
feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:A) A lónak követnie kell az utat
anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz
több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy
(bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!B) 3
puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J
akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik
irányba menjél tovább. A lóval azonban ?menni kell az áramlással?. Tilos éles
kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles
kanyart.C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő
konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok
sorrendjére.Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két
lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres
ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány
sorrendjében!D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt
(kérdőjeletmutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése
megmutatja a kezdőpontot és a célt.Minden feladványnak egy megoldása van, amit
megtalálsz a füzet végén.
jelent a játékosoknak. Akadálypályát kell kialakítani, és a lovasnak a megfelelő
sorrendben kell átugratnia az akadályokon, hogy elérje a célt. Készen állsz a 80
feladvány megoldására?Pattanj nyeregbe egy rejtélyes szórakozáshoz! A Lovas Klub
tökéletes fejlesztőjáték 7 éves kortól, akár felnőtteknek is. Segít fejleszteni
a kognitív képességeket, beleértve a térbeli tájékozódást, a tervezést és a
problémamegoldást.7 éves kortól A játék menete: 1. Válassz egy feladványt.
Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a
célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén
találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz.Válaszd
ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott
színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező
puzzle-darabokra van szükséged.2. Alkoss akadálypályát a starttól a célig. A
feladvány megmutatja az akadályok sorrendjét:A) A lónak követnie kell az utat
anélkül, hogy irányt váltana. Ha azonban a megoldás visszafordulást tartalmaz
több puzzle-darabbal, lehetséges, hogy a ló újra ugyanazon az úton megy
(bármelyik irányba). Néha többször is átugorja ugyanazt az akadályt!B) 3
puzzle-darab van, amelyekben egy elágazás van az ösvényben (I, H és J
akadályokkal). Amikor közeledsz egy elágazáshoz, kiválaszthatod, hogy melyik
irányba menjél tovább. A lóval azonban ?menni kell az áramlással?. Tilos éles
kanyarokat tenni, az útelágazás közepén lévő kis barázda jelzi az éles
kanyart.C) Ne feledd, hogy a feladványban szereplő színek/betűk az ösvényen lévő
konkrét akadályok sorrendjére vonatkoznak, NEM a teljes puzzle-darabok
sorrendjére.Például: a G, H, I és J akadályokkal ellátott puzzle-daraboknak két
lehetséges útja van. Néha úgy kell elhelyezni ezeket a darabokat, hogy az üres
ösvényt használjuk, majd a ló visszatér, hogy átugorja az akadályt a feladvány
sorrendjében!D) A wizard szintű kihívások nem jelzik a kezdőpontot vagy a célt
(kérdőjeletmutatnak a lónál és a kapunál). A puzzle-darabok helyes elhelyezése
megmutatja a kezdőpontot és a célt.Minden feladványnak egy megoldása van, amit
megtalálsz a füzet végén.
Adatlap
Ár: | 11.690 Ft |
Játék: | Készségfejlesztő / Oktató |
Feladás dátuma: | 2024.12.01 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Lovas Klub - Smart Games" című hirdetést látja. (fent)