Ingatlan Autó Állások Elektronika Állat Bútor Antik Szolgáltatások Játékok Még több..
    
Betöltés...

Botley, A Programozó Robot: gamer os Kódolási Kalandok LER 2

Botley, A Programozó Robot: gamer os Kódolási Kalandok OLVASSA EL 2936 Fedezd
fel a kódolás alapjait Botley, a Programozó Robot társaságában, a Learning
Resources által kínált LER 2936-os modellszámmal. Botley nem csak egy gamer ; ő
egy interaktív tanulási eszköz, amely segítségével a gyerekek gamer os
környezetben sajátíthatják el a programozás és a problémamegoldás alapjait,
fejlesztve logikai gondolkodásukat és elősegítve a kreatív megoldások keresését.
Botley segítségével a gyerekek megtanulhatják a sorozatos utasítások adását és a
sorrendi logika alkalmazását anélkül, hogy képernyő előtt kellene ülniük. A
csomag minden szükséges eszközt tartalmaz a kezdéshez, beleértve a robotot, egy
távirányítót, valamint akadályokat és pályaelemeket, amelyekkel a gyerekek saját
kihívásokat állíthatnak össze. Botley képes akadályokat észlelni és kerülni,
valamint követni tud utasításokat, mint például előre haladni, balra vagy jobbra
fordulni, ami inspirálja a gyerekeket, hogy gamer osan sajátítsák el a kódolás
alapjait. A Botley, A Programozó Robot készlet tökéletes választás azok számára,
akik szeretnék gyermeküket korán megismertetni a STEM (tudomány, technológia,
mérnöki tudomány és matematika) területeivel, egy olyan eszközön keresztül, ami
nemcsak oktat, hanem szórakoztat is. Botley nem igényel okostelefont vagy
táblagépet, így a gyerekek teljes mértékben az előttük álló fizikai feladatokra
koncentrálhatnak, miközben fejlesztik kritikai gondolkodásukat és
problémamegoldó képességüket. Botley-val a programozás kaland, nem pedig
kötelesség. Engedd, hogy gyermeked a Botley, A Programozó Robot: gamer os
Kódolási Kalandok készlet segítségével fedezze fel a digitális világ rejtelmeit,
miközben fejlődik, tanul és szórakozik. Kösd össze a tanulást a szórakozással A
készlet tartalmaz egy könnyen kezelhető távirányítót, mellyel a gyerek
programozhatja a robotot, hurkokat hozhat létre, használhat tárgyfelismerő
funkciókat, feltételes feladatokat tervezhet, és még sok minden mást. Lehetőség
van akár 80 lépésből álló sorozatok kódolására - egy lépés hossza körülbelül 20
cm. A kisfelhasználóknak 40 db kártya is rendelkezésükre áll, melyek
segítségével kidolgozott programok készíthetők. A csomagban leszerelhető karokat
is talál ? a felszerelés után a Botley képes lesz mozgatni a kiválasztott
objektumokat. Rengeteg lehetőség A robot képes felismerni a fekete vonalakat és
haladni rajtuk. Ez lehetővé teszi a gyermek számára, hogy a készletben található
táblák segítségével ösvényeket készítsen hozzá, vagy rajzoljon sajátot ? csak
egy fehér papírlapra és egy vastag jelölőre van szüksége. Ezenkívül a Botley
észleli az objektumokat ? programozható úgy, hogy például egy tárggyal való
találkozáskor irányt változtasson. Speciális mozgássorozatok is rendelkezésre
állnak, melyek bevitele után a robot különféle trükköket hajt végre. A
tesztelésük biztosan sok örömet fog okozni a gyereknek! A készlet tartalmazza
Botley robot Programozó távirányító Levehető robotkarok 40 kódolókártya
GyártóTanulási forrásokNévBotley a kódoló robotModellLER2936TápegységRobot: 3x
AAA elem; Távirányító: 2x AAA elem; (nem tartalmazza a készlet)Child's Age5+

Tovább
Adatlap
Ár: 28.190 Ft
Játék: Minden más
 
Feladás dátuma: 2024.10.10
Eddig megtekintették 1 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Botley, A Programozó Robot: gamer os Kódolási Kalandok LER 2
Lehetőségek
Megosztók

Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Botley, A Programozó Robot: gamer os Kódolási Kalandok LER 2" című hirdetést látja. (fent)