
A Kraken haragja társasjáték
A Kraken haragjában három titkos csapat verseng egymással különböző célokat
hajszolva, reménykedve, hogy egyikük sem bukik le. Nem bízhatsz meg senkiben,
hisz sosem lehet tudni, melyik csapatba tartozik a navigátor vagy éppen a
kapitány. Figyelj minden mozdulatot, fürkéssz minden szót és ne félj vízbe dobni
a gyanús elemeket, de jól vigyázz: a szektavezér pont a Kraken gyomrába szeretne
jutni. Vitorlát feszíts, füleket élesíts, ez nem lesz sétahajókázás! Készen
álltok életetek kalandjára? Ebben a játékban mind egy-egy titkos szerepet
töltötök be (matróz, kalóz vagy szektavezér), és minden rendelkezésetekre álló
eszközt bevettek, hogy a hajó a szerepeteknek megfelelő helyszínen kössön ki. A
hajó fordulónként egy mezőnyit halad a három lehetséges irány valamelyike felé -
de melyik lesz az? Felváltva öltitek magatokra a kapitány, hadnagy vagy
navigátor beosztást. Ezek mindegyike befolyásolhatja a hajó haladási irányát. A
játék során kabinkutatásokat fogtok indítványozni, könyörtelen lázadásokat
robbantotok ki, igyekeztek elhallgattatni a fenyegető ellenfeleket, sőt
áldozatot is hozhattok az ősi krakenistenségnek. A játék négy fázisból áll:
Navigációs csapat kinevezése - mivel a kapitány képtelen egyedül navigálni a
hajót, így a legénysége 2 tagjára is szüksége van. Ő nevezi ki őket.Hűségpróba -
A legénységnek nem kell szükségszerűen elfogadnia a kapitány döntését, ha ez
történik, akkor az fegyveres lázadást indítványozhat!A navigáció - A kapitány,
hadnagy és a navigátor egy csapatként irányítják a hajót.Szolgálaton kívül
helyezés - Navigáció után egyes játékosoknak pihenniük kell, és kapnak egy
Szolgálaton kívül jelölőt. A játék vége: A fordulók addig ismétlődnek, míg
valamelyik győzelmi feltétel nem teljesül: A matrózok akkor nyernek, ha a hajó a
Kékvíz-öbölben köt ki a térkép keleti oldalán.A kalózok csapata akkor nyer, ha a
hajó a Bíbor-barlangnál köt ki a térkép nyugati oldalán.A szektavezér és a
követők akkor nyernek, ha a hajó eléri az óriás krakent a térkép északi oldalán,
vagy ha a szektavezért feláldozzák a krakennek valamelyik krakenmezőn. Legyetek
figyelmesek, és olvassatok a sorok között, hogy időben rájöjjetek, kiben lehet
megbízni, és kit kell halálra ítélni az utazás során. Készen állsz egy igazi
blöffölős játékra?
hajszolva, reménykedve, hogy egyikük sem bukik le. Nem bízhatsz meg senkiben,
hisz sosem lehet tudni, melyik csapatba tartozik a navigátor vagy éppen a
kapitány. Figyelj minden mozdulatot, fürkéssz minden szót és ne félj vízbe dobni
a gyanús elemeket, de jól vigyázz: a szektavezér pont a Kraken gyomrába szeretne
jutni. Vitorlát feszíts, füleket élesíts, ez nem lesz sétahajókázás! Készen
álltok életetek kalandjára? Ebben a játékban mind egy-egy titkos szerepet
töltötök be (matróz, kalóz vagy szektavezér), és minden rendelkezésetekre álló
eszközt bevettek, hogy a hajó a szerepeteknek megfelelő helyszínen kössön ki. A
hajó fordulónként egy mezőnyit halad a három lehetséges irány valamelyike felé -
de melyik lesz az? Felváltva öltitek magatokra a kapitány, hadnagy vagy
navigátor beosztást. Ezek mindegyike befolyásolhatja a hajó haladási irányát. A
játék során kabinkutatásokat fogtok indítványozni, könyörtelen lázadásokat
robbantotok ki, igyekeztek elhallgattatni a fenyegető ellenfeleket, sőt
áldozatot is hozhattok az ősi krakenistenségnek. A játék négy fázisból áll:
Navigációs csapat kinevezése - mivel a kapitány képtelen egyedül navigálni a
hajót, így a legénysége 2 tagjára is szüksége van. Ő nevezi ki őket.Hűségpróba -
A legénységnek nem kell szükségszerűen elfogadnia a kapitány döntését, ha ez
történik, akkor az fegyveres lázadást indítványozhat!A navigáció - A kapitány,
hadnagy és a navigátor egy csapatként irányítják a hajót.Szolgálaton kívül
helyezés - Navigáció után egyes játékosoknak pihenniük kell, és kapnak egy
Szolgálaton kívül jelölőt. A játék vége: A fordulók addig ismétlődnek, míg
valamelyik győzelmi feltétel nem teljesül: A matrózok akkor nyernek, ha a hajó a
Kékvíz-öbölben köt ki a térkép keleti oldalán.A kalózok csapata akkor nyer, ha a
hajó a Bíbor-barlangnál köt ki a térkép nyugati oldalán.A szektavezér és a
követők akkor nyernek, ha a hajó eléri az óriás krakent a térkép északi oldalán,
vagy ha a szektavezért feláldozzák a krakennek valamelyik krakenmezőn. Legyetek
figyelmesek, és olvassatok a sorok között, hogy időben rájöjjetek, kiben lehet
megbízni, és kit kell halálra ítélni az utazás során. Készen állsz egy igazi
blöffölős játékra?
Adatlap
| Ár: | 16.990 Ft |
| Játék: | Társasjátékok |
| Feladás dátuma: | 2025.12.16 |
| Eddig megtekintették 7 alkalommal | |
A hirdető adatai
Gyerekjáték rovaton belül a(z) "A Kraken haragja társasjáték" című hirdetést látja. (fent)





