
EMOS N1014, Autó akkumulátor töltő 6/12V 4A
Főbb tulajdonságok:töltés jelzése: LEDvédettség: IP65töltés: 6 V (1,2 Ah?14 Ah),
12 V (1,2 Ah?120 Ah) Részletes tulajdonságok:a következő termékekhez tervezett:
gépkocsik, motorkerékpárok, tartalék akkumulátorok, ólom-sav akkumulátor, WET
(savas), MF (karbantartás-mentes), VRLA, AGM és GELkéntelenítési üzemmód:
igentöltésellenőrzés: belső MCU-val vezérelve, ellenőrzi és feltölti a
csatlakoztatott akkumulátort, fenntartja a töltést és megelőzi a
túlmelegedésthideg időjárás program: igenfenntartó üzemmód: igentöltő
feszültség: 7,3 V/14,4 V/14,7 Vtöltő áram: 0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A
+/-10 %kimeneti áram: 4 A max.bejárat: 220?240 V AC/50 Hz/600 mAtöltőkábel: 1,8
m kapcsokkal ellátvarövidzárlat és fordított polaritás elleni védelem: igena
töltési eljárás lépései: 7súly: 526 gértékesítési csomagolás: 1 db, doboz
Letölthető dokumentumok EMOS N1014 Megfelelőségi nyilatkozat (PDF) Letöltés EMOS
N1014 Biztonsági információk (PDF) Letöltés EMOS N1014 Útmutató (PDF) Letöltés
EMOS N1014 EMOS katalógus (PDF) Letöltés EMOS N1014 EMOS újdonságok (PDF)
Letöltés Gyakori kérdések és válaszok:Miért világít még mindig 6 V-on az
akkumulátorom, miután bedugtam a töltőbe, amikor a MODE gombbal át kellene
tudnom váltani 12 V-ra?A töltő a töltő védelme miatt nem kapcsol 12V-os
üzemmódba, mivel az akkumulátor látszólag 7,5V alá merült le. A megoldás az,
hogy megpróbáljuk az akkumulátort egy másik töltővel, például egy régi autós
töltővel (csak transzformátorral, elnyomott kezdőárammal) tölteni. Amint az
akkumulátor 7,5V fölé töltődik, és csatlakozik a töltőnkhöz, be kell fognia a
12V-os üzemmódot.A hálózatról való rövid leválasztás után a piros töltésjelző
lámpa továbbra is világít. Mi a következő ajánlott eljárás?Az javasoljuk, hogy
hosszabb időre kapcsolja ki a töltőt. Ezután próbálja meg a tartalék
akkumulátortól eltérő akkumulátorhoz, pl. egy autó akkumulátorához
csatlakoztatni, hogy tesztelje a töltő működését.Ez lehetséges, hogy a tartalék
akkumulátor már lemerült, és nagyobb belső ellenállással rendelkezik, ezért a
töltő még mindig lemerültnek értékeli az akkumulátort.A tartalék akkumulátor
élettartama kb. 300 töltési ciklus.A tartalék akkumulátor élettartama kb. 300
töltési ciklus.Beállítható a szulfátmentesítési mód?A szulfátmentesítési mód nem
állítható be. Ez automatikusan szerepel a kézikönyvben a 7 említett töltési
lépésben.Ha a töltő úgy értékeli, hogy ezt az üzemmódot engedélyezni kell, akkor
automatikusan elindítja.Alkalmas ez a start/stop EFB akkumulátorokhoz is?Igen, a
termék alkalmas az ilyen típusú akkumulátorokhoz.
12 V (1,2 Ah?120 Ah) Részletes tulajdonságok:a következő termékekhez tervezett:
gépkocsik, motorkerékpárok, tartalék akkumulátorok, ólom-sav akkumulátor, WET
(savas), MF (karbantartás-mentes), VRLA, AGM és GELkéntelenítési üzemmód:
igentöltésellenőrzés: belső MCU-val vezérelve, ellenőrzi és feltölti a
csatlakoztatott akkumulátort, fenntartja a töltést és megelőzi a
túlmelegedésthideg időjárás program: igenfenntartó üzemmód: igentöltő
feszültség: 7,3 V/14,4 V/14,7 Vtöltő áram: 0,8 A +/-10 % / 3,0 A +/-10 % / 4,0 A
+/-10 %kimeneti áram: 4 A max.bejárat: 220?240 V AC/50 Hz/600 mAtöltőkábel: 1,8
m kapcsokkal ellátvarövidzárlat és fordított polaritás elleni védelem: igena
töltési eljárás lépései: 7súly: 526 gértékesítési csomagolás: 1 db, doboz
Letölthető dokumentumok EMOS N1014 Megfelelőségi nyilatkozat (PDF) Letöltés EMOS
N1014 Biztonsági információk (PDF) Letöltés EMOS N1014 Útmutató (PDF) Letöltés
EMOS N1014 EMOS katalógus (PDF) Letöltés EMOS N1014 EMOS újdonságok (PDF)
Letöltés Gyakori kérdések és válaszok:Miért világít még mindig 6 V-on az
akkumulátorom, miután bedugtam a töltőbe, amikor a MODE gombbal át kellene
tudnom váltani 12 V-ra?A töltő a töltő védelme miatt nem kapcsol 12V-os
üzemmódba, mivel az akkumulátor látszólag 7,5V alá merült le. A megoldás az,
hogy megpróbáljuk az akkumulátort egy másik töltővel, például egy régi autós
töltővel (csak transzformátorral, elnyomott kezdőárammal) tölteni. Amint az
akkumulátor 7,5V fölé töltődik, és csatlakozik a töltőnkhöz, be kell fognia a
12V-os üzemmódot.A hálózatról való rövid leválasztás után a piros töltésjelző
lámpa továbbra is világít. Mi a következő ajánlott eljárás?Az javasoljuk, hogy
hosszabb időre kapcsolja ki a töltőt. Ezután próbálja meg a tartalék
akkumulátortól eltérő akkumulátorhoz, pl. egy autó akkumulátorához
csatlakoztatni, hogy tesztelje a töltő működését.Ez lehetséges, hogy a tartalék
akkumulátor már lemerült, és nagyobb belső ellenállással rendelkezik, ezért a
töltő még mindig lemerültnek értékeli az akkumulátort.A tartalék akkumulátor
élettartama kb. 300 töltési ciklus.A tartalék akkumulátor élettartama kb. 300
töltési ciklus.Beállítható a szulfátmentesítési mód?A szulfátmentesítési mód nem
állítható be. Ez automatikusan szerepel a kézikönyvben a 7 említett töltési
lépésben.Ha a töltő úgy értékeli, hogy ezt az üzemmódot engedélyezni kell, akkor
automatikusan elindítja.Alkalmas ez a start/stop EFB akkumulátorokhoz is?Igen, a
termék alkalmas az ilyen típusú akkumulátorokhoz.
Adatlap
| Ár: | 16.658 Ft |
| A hirdető: | Kereskedőtől |
| Értékesítés típusa: | Eladó |
| Állapota: | Új |
| Termék besorolása: | Akkumlátor töltők |
| Feladás dátuma: | 2025.11.23 |
| Eddig megtekintették 10 alkalommal | |
A hirdető adatai
Barkács rovaton belül a(z) "EMOS N1014, Autó akkumulátor töltő 6/12V 4A" című hirdetést látja. (fent)





